Priser på årligt medlemskontingent

Gæstemedlemskab 18-99 år 1/1 årligt kr. 200,-

Passivt medlemskab

1/1 årligt kr. 200,-

Man skal være medlem af SPS for at kunne bruge faciliteterne - dette gælder både ved opstaldning i Stald Kejlberg og ved undervisning.

Medlemskabet gælder for kalenderåret og skal betales den 1. hverdag i januar hvert år.

Medlemskab er ½ pris efter 1. juli, dog ikke gæstemedlemskaber og passivt medlemskab (vi skal stadig betale gebyr til DRF & DIF)

Diverse informationer omkring betalingen:

Betaling:

Betalingen skal ske forud senest den 1. hverdag i kalenderåret - alternativt når man melder sig ind.

Betalingen skal ske ved automatisk træk over dankort eller andet kort, der kommer et gebyr, hvis der ikke betales med kort

Såfremt der gentagne gange ikke betales til tiden, kan det kræves, at der betales 1 mdr. forud.

Rykker:
Rykkergebyr 70,- kr. pr. rykker

Opsigelse af medlemskab:
Ønsker du at opsige dit medlemskab, så skal det gøres til kassereren på kasserer@SportsrideklubbenSilkeborg

Opsigelse af medlemskab skal ske skriftligt - det er ikke nok at sige det til underviseren.

Bemærk venligst, at der ved opsigelse af medlemskab er afmeldingsfrist.

Medlemskabet kan opsiges hvornor som helst, men det gælder for et helt kalender år. Der betales ikke noget tilbage. Ønsker man at komme igen senere i kalenderåret, så skal der ikke betales et nyt medlemskab.

Opsigelse af medlemskab skal for at gælde næste kalenderår ske senest den 30. november (altså opsigelse senest den 30. nov 2021 for at gælde for kalenderåret 2022). Grunden hertil er opgørelse til betaling af medlemskab i DRF & DIF.