Abonnementsbetingelserne

Udmeldelse af klubben:
Ønsker du at melde dig ud af rideklubben, så skal det gøres til kasseren på kasserer@sportsrideklubbensilkeborg.dk

Udmeldelse af klubben skal ske skriftligt - det er ikke nok at sige det til underviseren.

Du skal senest melde dig ud af klubben den 30. november for, at det gælder kalenderåret efter.

Hvis du ønsker, at afmelde hold men stadig være medlem af klubben, skal det tydelig fremgå af mailen du sender - ellers udmeldes du automatisk af klubben

Afmelding af hold:
Ønsker du at afmelde dig af hold, så skal det gøres til kasseren på kasserer@sportsrideklubbensilkeborg.dk

Afmelding af hold skal ske skriftligt - det er ikke nok at sige det til underviseren.

Bemærk venligst, at der ved afmelding af hold er afmeldingsfrist.

Ved opsigelse betales løbende måned samt næste måned. Man er selvfølgelig berettiget til at være med i undervisningen for den periode, der er betalt for.

Pause & Længerevarende sygdom:
Ønsker du at holde pause eller er der længerevarende sygdom hos rytter eller hest, så skal det oplyses til kasseren på kasserer@sportsridekluibbensilkeborg.dk

Pause & Længerevarende sygdom skal ske skriftligt - det er ikke nok at sige det til underviseren.

Der skal betales for løbende måned samt næste måned. Man er ikke berettiget til undervisning i den næste måned, men tilgengæld, når man kommer tilbage.

Der er igen garanti for, at man kan komme på samme hold og få samme hest, når man vender tilbage efter pause og længerevarende sygdom.

Ønsker man at bibeholde pladsen, så skal man fortsat betale.

Betalingsmidler:

Der modtages betaling fra flg. korttyper: Dankort, Visakort, Mastercard